Shopping cart icon

Servis nebo reklamace? Zepter zajistí dopravu!

Servis nebo reklamace? Zepter zajistí dopravu!

Produkty už nemusíte nosit kvůli reklamaci nebo servisu na naše pobočky. Nově pro vás zajišťujeme vyzvednutí produktu na vámi zvolené adrese, ať už jste doma nebo v práci.

Stačí zavolat na naše zákaznické centrum, domluvit si datum vyzvednutí produktu na vaší adrese a předat produkt kurýrovi.

 

Zajištění dopravy krok za krokem

  • Zavolejte nám pro objednání dopravy na číslo +420 311 331 890, nebo napište e-mail na adresu steiner@zepter.cz
  • Do telefonu nebo v e-mailu sdělte svou adresu, telefonní číslo, druh výrobku a den požadovaného vyzvednutí (pouze pracovní dny).
  • Výrobek dobře zabalte pro bezproblémové převzetí a dopravu kurýrem
  • Cena za dopravu zásilky v ČR je 150 Kč (tento poplatek vám bude přeúčtován po ukončení servisního případu). Uznané reklamace jsou zdarma!
  • V den rozvozu dostanete SMS od kurýra s časem vyzvednutí i telefon na řidiče.
  • Kurýr si přiveze štítek s detaily zásilky k nalepení na krabici a potvrzení o předání.
  • Jakmile zásilka dorazí k nám, budou vás naši technici kontaktovat o dalším postupu.
Pokud nemůžete v uvedený čas zásilku předat, kontaktujte prosím řidiče prostřednictvím telefonního čísla uvedeného v SMS.

Publikováno: 12.11.2024 14:44:31 Zepter International | Publikováno s 0 komentáři
Zepter novinky
Sdílejte:
Zepter logotype Produkty byl přidaný do košíku Bags Přejít do košíku