Produkty už nemusíte nosit kvůli reklamaci nebo servisu na naše pobočky. Nově pro vás zajišťujeme vyzvednutí produktu na vámi zvolené adrese, ať už jste doma nebo v práci.
Stačí zavolat na naše zákaznické centrum, domluvit si datum vyzvednutí produktu na vaší adrese a předat produkt kurýrovi.
Zajištění dopravy krok za krokem
- Zavolejte nám pro objednání dopravy na číslo +420 311 331 890, nebo napište e-mail na adresu steiner@zepter.cz
- Do telefonu nebo v e-mailu sdělte svou adresu, telefonní číslo, druh výrobku a den požadovaného vyzvednutí (pouze pracovní dny).
- Výrobek dobře zabalte pro bezproblémové převzetí a dopravu kurýrem
- Cena za dopravu zásilky v ČR je 150 Kč (tento poplatek vám bude přeúčtován po ukončení servisního případu). Uznané reklamace jsou zdarma!
- V den rozvozu dostanete SMS od kurýra s časem vyzvednutí i telefon na řidiče.
- Kurýr si přiveze štítek s detaily zásilky k nalepení na krabici a potvrzení o předání.
- Jakmile zásilka dorazí k nám, budou vás naši technici kontaktovat o dalším postupu.