Produkty už nemusíte nosit kvůli reklamaci nebo servisu na naše pobočky. Nově pro vás zajišťujeme vyzvednutí produktu na vámi zvolené adrese, ať už jste doma nebo v práci.
Zajištění dopravy krok za krokem
Objednání dopravy do autorizovaného servisu Zepter:
- Zašlete e-mail na emailovou adresu: steiner@zepter.cz.
- V případě dalších dotazů může volat na tel.: +420311331890 v čase Po-Pá 8:00-15:00 hod.
Co potřebujeme, aby v emailové objednávce servisu bylo uvedeno:
- Jméno a příjmení.
- Adresa pro vyzvednutí kurýrní službou.
- Váš kontaktní telefon
- Druh výrobku.
Jak výrobek předat kurýrní službě:
- Kvalitně zabalte výrobek, a to pro bezproblémové převzetí a dopravu kurýrem, aby se minimalizovala možnost poškození během přepravy.
- Do balíku k výrobku, prosíme, přiložte průvodní dopis s požadavkem na opravu či reklamaci.
- Servisné stredisko Zepter objedná prepravu a vyzdvihnutie na vami požadovanej adrese.
- Deň vyzdvihnutia (pracovný deň) kuriérskou službou vám pošleme emailom.
- V den svozu dostanete SMS od kurýra s časem vyzvednutí a telefonem na řidiče.
- Kurýr přiveze štítek s detaily zásilky k nalepení na krabici a potvrzení o předání.
- Pokud se vám nepodaří být v uvedený čas na uvedené adrese, může zavolat řidiči (uvedeného v SMS), aby přijel další den
- Cena za dopravu zásilky z ČR je 150 Kč.
- Cena za dopravu bude přeúčtována po ukončení servisního případu