Shopping cart icon

Servis nebo reklamace? Zepter zajistí dopravu!

Servis nebo reklamace? Zepter zajistí dopravu!


Produkty už nemusíte nosit kvůli reklamaci nebo servisu na naše pobočky. Nově pro vás zajišťujeme vyzvednutí produktu na vámi zvolené adrese, ať už jste doma nebo v práci.
 

 

Zajištění dopravy krok za krokem

 

Objednání dopravy do autorizovaného servisu Zepter:

  • Zašlete e-mail na emailovou adresu: steiner@zepter.cz.
  • V případě dalších dotazů může volat na tel.: +420311331890 v čase Po-Pá 8:00-15:00 hod.

Co potřebujeme, aby v emailové objednávce servisu bylo uvedeno:

  • Jméno a příjmení.
  • Adresa pro vyzvednutí kurýrní službou.
  • Váš kontaktní telefon
  • Druh výrobku.

Jak výrobek předat kurýrní službě:

  • Kvalitně zabalte výrobek, a to pro bezproblémové převzetí a dopravu kurýrem, aby se minimalizovala možnost poškození během přepravy.
  • Do balíku k výrobku, prosíme, přiložte průvodní dopis s požadavkem na opravu či reklamaci. 
  • Servisné stredisko Zepter objedná prepravu a vyzdvihnutie na vami požadovanej adrese.
  • Deň vyzdvihnutia (pracovný deň) kuriérskou službou vám pošleme emailom.
  • V den svozu dostanete SMS od kurýra s časem vyzvednutí a telefonem na řidiče.
  • Kurýr přiveze štítek s detaily zásilky k nalepení na krabici a potvrzení o předání.
  • Pokud se vám nepodaří být v uvedený čas na uvedené adrese, může zavolat řidiči (uvedeného v SMS), aby přijel další den
  • Cena za dopravu zásilky z ČR je 150 Kč.
  • Cena za dopravu bude přeúčtována po ukončení servisního případu

Publikováno: 12.11.2024 14:44:31 Zepter International | Publikováno s 0 komentáři
Zepter novinky
Sdílejte:
Zepter logotype Produkty byl přidaný do košíku Bags Přejít do košíku